Obserwatorzy

czwartek, 13 listopada 2014

No to zaczynamy ....


I będę teraz jak Barbara Patrycka z „Wojny żeńsko – męskiej” … Nie wiem, co mam napisać, nie wiem, co mam napisać, nie wiem, co ….
A tak poważnie to witam serdecznie na moim blogu, który powstał dzięki motywacji pewnej cudownej, twórczej osóbki – Amisza  dziękuje Ci bardzo!!!
Wiesz, że jesteś matką chrzestną?






Słodko – Gorzki  Życia Smak będzie poświęcony (pewnie w większej części) cukrzycy. A mam o czym pisać, bo w moim domu przebiega „cukrzycowa żyła wodna” ! Choruję ja – staż 19 lat, cukrzyca typu 1 z licznymi atrakcjami, mama – staż 2 lata, cukrzyca typu 2, oraz od roku nasza kotka Balbinka.


Pierwsze koty za płoty … post umieszczony!

PS. Zapomniałam dodać, że blog w ogromnej części ^^ będzie poświęcony moim wspaniałym zwierzakom ....


  

3 komentarze:

  1. Witajcie słodziaki w blogowym świecie :) jako matka chrzestna życzę wielu ciekawych postów i trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :D Mam nadzieje, że nie będę przynudzać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tu zajrzałam i ogromnie mocno pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń