Obserwatorzy

piątek, 3 kwietnia 2015

Obiecanki - cacanki ... i śniegowe pisanki ;)

Codziennie sobie obiecuję, że wejdę i coś napiszę... I na obietnicach się kończy
Zawsze, a w okresie przedświątecznym już szczególnie, coś wypada i zabiera czas. Albo ja nie czuję się na siłach żeby coś pisać. Zdążyłam "złapać" anginę (zamiast zająca) i ją "wypuścić". Po raz pierwszy uprzedziłam chorobę i zapisałam się wcześniej do lekarza.
Pogoda za oknem nie nastraja do wykonywania jakichkolwiek czynności z działu: fizyczne - przynajmniej w moich przypadku. Ostatnio za oknem szalała zima, jesień i wiosna. Świąt nie czuć wcale...chyba, że Bożonarodzeniowe.  Zaczęłam się poważnie zastanawiać nad ozdobieniem choinki pisankami ;)
Dobra, koniec marudzenia czas na życzenia dla wszystkich, którzy tu zaglądają i czytają moje bajdurzenia ^^


Kochani!!! 
 
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
składam Wam najserdeczniejsze życzenia:
 dużo zdrowia, radości, smacznego jajka,
 mokrego dyngusa, mnóstwo wiosennego
 słońca oraz samych sukcesów.
Żeby Wielkanoc w tym roku,
 przyszła z sukcesem u boku.
 Aby żyło się Wam zdrowo,
 prywatnie i zawodowo.
 Wielu, wielu chwil radosnych
 i cudownej, ciepłej wiosny (oby jak najprędzej!)
 
Photo by Anne Geddes
 
Zdjęcie ze strony  http://ri.pinger.pl/pgr119/75e331c7000800a3515815a4/Wielkanoc_2013.jpg
 
 

2 komentarze:

  1. Halo jest tu kto? :) Wielkanoc już minęła, kasztany kwitną, a ja nie mam co tutaj czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje sobie, że wejdę coś napiszę i nie mam kiedy ;) Chyba zacznę pisać w nocy, bo wtedy mam wenę i spokój.

      Usuń